Krok 1
Zistite, či môžete podať žiadosť.
Kupujúci je povinný opätovne skontrolovať svoju zásielku bezprostredne po jej doručení od prepravcu (v prípade, že je porušená a pod.), inak nebude reklamácia spôsobená zásielkou uznaná. V prípade, že kupujúci zistí na tovare vadu spôsobenú nesprávnou manipuláciou počas prepravy, zásielku neprevezme.
Zodpovedáme za vady tovaru pri dodaní, ktoré sa prejavia v nasledujúcich 24 mesiacoch. Nezodpovedáme však za nové vady, najmä ak vznikli v dôsledku nesprávneho používania. V prípade použitého tovaru nezodpovedáme za vady zodpovedajúce miere používania alebo opotrebenia, ktoré mal použitý tovar pri prevzatí vami. V prípade tovaru s dátumom spotreby zodpovedáme aj za to, že tovar bude po túto dobu spôsobilý na použitie.
Upozorňujeme, že zvýšenú citlivosť alebo prípad alergickej reakcie na dodaný tovar nemožno samy osebe považovať za vadu tovaru. Rovnako nemožno za vadu tovaru považovať ani vady darčekov a iných bezodplatných služieb, ktoré sme poskytli nad rámec vašej objednávky.
Obrázky tovaru v našom internetovom obchode sú ilustračné a nepredstavujú záväzné zobrazenie vlastností tovaru (balenie tovaru sa môže napríklad líšiť v dôsledku zmeny balenia výrobcom).
V prípade, že chcete vrátiť tovar a peniaze späť do 14 dní - ide o odstúpenie od zmluvy -.
formulár na odstúpenie od zmluvy nájdete tu
Ďalšie informácie nájdete v obchodných podmienkach
Krok 2
Vyplňte, podpíšte a naskenujte reklamačný formulár a pošlite ho na e-mailovú adresu: info@inca-shop.sk - reklamačný formulár tu
Krok 3
Po našej výzve e-mailom alebo telefonicky - zabaľte tovar a zašlite ho späť na adresu Blue Bloom s.r.o., U Prioru 5, Praha 6, 161 00
Krok 4
Počkajte podľa pokynov na nový tovar v rovnakom sortimente
Krok 5
V prípade akýchkoľvek otázok nás môžete kontaktovať na telefónnom čísle +420 770 600 933 po-pia od 10:00-15:00 hod.